blackwings

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Maria - 21 februari 2010 19:43

Idag vaknade jag först vid 6 tiden för felix min katt ville ha uppmärksamhet^^..

han höll på och krafsa och klösa på min glasdörr, förstår inte varför han gör så när den är öppen...

Efter ett tag så somande jag omoch sov till strax efter kl.9 . Jag åt frukost och gav katterna mat sen satt jag mig i soffan framför tvn och väntade på att LA-ink skulle börja. Det är ett av mina favorit program och det börjar ungiföär den tid jag brukar vakna på helgerna (9.45 börjar det..).


Efter det hoppa jag in i duschen och nä'r jag kom ut kände jag att detta kommer bli en sånn bra dag!! Jag bestämde mig för att gå ut och köpa en tatuerar tidning som jag kunde får lite ideer till teckningar av..

Det va iskallt ut och snön bblåste rakt i ansiktet på mig! Men jag gick ändå ca 1km fram o tillbaka till spelstallet och köpte min tidning.

Inne började jag sedan måla , de blev dessa två ;

 

jag blev föresten klar med lanskapsmålningen igår den blev såp här:  



 

jag tänkte göra tre olika stadslandskap och sen välja en av dem som jag skickar in. Den här blev ganska lekfull kansake jag ska lägga till lite rosa moln??

Tog ett kort på mig själv , satt och fixa till de lite i photoshop elements....

   vad tycks?


Imorn ska jag börja på jobbet redan kl.730 så jag måste gå upp typ kl.5.30 suck jobbigt. Men som tur är får man pengar för mödan, och för det mesta så är det ganska kul ..

 

 ses!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards