blackwings

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Maria - 26 februari 2010 22:59

Jag tittade nyss klart på filmen "I taket lyser stjärnorna". Det var en jätte bra film , väldigt bra för att vara en tonårsfilm. Jag grät till filmen, kan bara säga att den var väligt sorglig om jag inte ska berätta hela handlingen. Den får en 4* av 5 möjliga. Den var så pass bra.

Den handlar om Jenna som har en mamma som är sjuk i cancer och samtidigt så har hon tonåren att tampas med.

Filmen fick mig att tänka på när jag själv va tonåring. Min tonårstid bestod av mobbing och depression. När jag var 14år fick jag min första långa deression. Men jag tänker vänta med att berätta min historia om mitt liv till dess att jag har uppnått 1000 besökare på en månad. 


  



Jag har inte bloggat någonting under veckan eftersom det inte hänt så mycket och för att jag har varit för trött för att blogga. Men jag samnfattar vad som har hänt under veckan:


Jag har jobbat måndag, onsdag och  torsdag. idag va jag till min arbetsterapeft och fick intyg som styrker min add, som hon även skickade vidare till min arbetsledare på arbetsförmedlingen. Hon sa att enligt interjuvn som hon gjorde med mig i tisdags så behövde jag inte träffa henne nå mera nu, jag klarade mig så bra själv. känns lite konstigt, men om hon säger det så...

innan jag  gick sa hon att jag hade kämpat på bra och att jag var duktig. Jag kände mig stolt när hon sa det, att det ändå har gått så bra för mig. Med tanke på hur dåligt jag har mått.

Efter de besöket gick jag en prommenad ner till kupolen (ca 3km) jag har ganska trött när jag kom fram. På kupolen gick jag först till Åhlens och utnyttjade min rabatt på 50kr media. Det blev två filmer , "I taket lyser stjärnorna " och låt den rätta komma in". Efter det gick jag vidare till H&M där träffa jag på pooja vi hade inte setts sen före nyår..

Vi kollade på kläder men jag hittade inget till mig. Istället blev det ett nagelvårdskit och hårfärg. Pooja köpte Jeans.

Vi satt på mcdolndas och käka lite efter det, sen tog hon bussen hem.

Jag köpte lite chocklad och andra "nyttiga" saker på Ica sen gick jag hem till mig och kollade på " I taket lyser sjtärnorna...


  


Nu ska jag sova, vi ses.. 


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Ovido - Quiz & Flashcards