blackwings

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Maria - 8 mars 2010 19:59

I fredags kom Syrran och pappa och hälsade på. Vi åt sämlor och köpte nytt golvmatta till köket. Det blev ett grå rutigt.(bild kommer senare..).

SEn åkte jag med hem till pappa , katterna fick dock stanna hos mig eftersom det bara va en ett dygn.

Lördag tillbringade vi på cafe Engel ,där köpte vi biljetter till Radio Luxenburg som min lilla syster va statist i.

Filmen var jätte bra!

"I slutet av 50-talet, en flicka blir bortbytt till

en annan familj över sommaren.

Hon märker att den lilla idyllen på landsbyggden inte

alls är lik den stora staden hon är van vid.

Flicka vill köpa en radio och

för att kunna göra detta dom över en biograf.

Men allt går inte som de tänkt sig..

Vad dölljer den sstränga prästen för hemligheter? "


Filmen är inspelad i Söderbärke, Gränesberg och Granjärde.

Sök på "Radio Luxenburg" för att hitta en trailer, tyvärr kronglar youtube för mig.

När filmen var slut åkte jag hem. Jag hann pericis med tåget.. 4minuter kvar när jag kom till stationen.

Hemma möttes jag av två gossjuka katter som trodde att jag hade övergivit dem..

Men det hade gått bra.

Söndagen var lugn, jag gjorde inte så mycket..



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Ovido - Quiz & Flashcards