blackwings

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Rolig avslutning på helgen!

Av Maria - 16 mars 2010 18:57

Även fast veckan hade varit ganska trist så blev söndagen en ganska bra dag.

jag och marre gick på kupolen och handlade lite.

det blev en blå rutig blus och ett vitt linne med ett skellet och blommor på till mig    och sen svart satin band och bakboken Laila bakar den har jag velt haft jättelänge och nu va den 100kr billigare!!


På söndagen blev oxå två teckingar klara. En tvättstuga och en teckning med en kyrkogård.

 Jag ska lägga upp dem här bara jag hittar laddaren till kameran... 


Nu börjar det bli vår oxå, ser ni det?`

Snön smälter med reckord fart här, och på lördag är det vårdagjämning!

Eller Ostara som det oxå kallas.. Det ska jag fira med Marre, ska bli kul!

Idag fick jag föresten mina rutiga knästumpor som jag beställde på tradera för ett tag sedan! dom va jättesnygga!!!!!!!!


Ha en god fortsättning på veckan!


 
 
Skönhetsbloggen!

Skönhetsbloggen!

16 mars 2010 19:12

Ha en bra vecka du med! :D

http://frida.blogg.se

 
Alex

Alex

17 mars 2010 06:41

Svar på din kommentar:
Det känns både lätt och svårt. Jag är glad över att äntligen få veta vad det är, men jag har svårt att acceptera det, för jag känner mig bara mindre värdefull (fast jag vet att jag inte är det!)
Just nu verkar det som om allt bara går utför, men det blir bättre. Tack för ditt stöd! ♥

http://kedi.blogg.se

 
Lillsnörpa

Lillsnörpa

18 mars 2010 23:09

Visst är det underbart att våren är på G! :)

sv: Jag har inte gått någon speciell utbildning. Jag gick inriktning estet -bild och form på gymnasiet, det är det :)
Hoppas att du får en mysig helg! Kram

http://lillsnorpa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 11 december 2012 19:17

Hej här har det inte skrivit någonting på ett tag. Det bror på att de är saker som händer i mitt liv just nu som jag inte vill dela med mig av. Jag orkar helt enklet inte blogga. Jag funderar på om jag ska skaffa en ny blogg?? Men inte just n...

Av Maria - 19 november 2012 17:50

Jag har inte skrivit någonting på en vecka för att förra veckan va en skitvecka! Det ända som var bra var att syrran kom över och att p kom över så vi lagade mat o såg på film. Jag hade jättemycket ångest varje morgon och kom bara iväg två dagar ...

Av Maria - 12 november 2012 20:47

När man va liten längtade man efter att bli stor, att verkligen bli något. När man blev stor blev man inget...   då belv man arbetslös... INGETING GICK SOM MAN TÄNKT SIG...! VARFÖR?? Om man inte blev något, och inte längre har ett hopp läng...

Av Maria - 4 november 2012 17:29

Jag har en ovana att sätta upp allt för höga mål. Men nu känndes det som jag inte hade några mål alls. Små mål är inte fel. Jag har varit till blos (borlänge läs och skriv) och gjort några tester och jag behöver träna upp min läshastighet och sta...

Av Maria - 1 november 2012 19:43

Nu blir det ett inlägg om förra helgen och denna veckan. Denna vecka har jag mest varit deppig känns det som ,idag va den dagen som jag känt mig mera glad. Och idag känner jag oxå så att imorn vill jag gå till praktiken!  Jag får göra det jag tyc...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards