blackwings

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Lolita vid gravsten..

Av Maria - 21 mars 2010 19:46

Tiden bara rusar iväg! Nu är det helg igen. Söndag, jobb imorn..

Men det här veckan har varit rättså bra. Jobbade mån-torsdag.Ledig fredag !!

På torsdagen bakade jag och Nina cupcakes, våra första .. Vi hjorde två mestar en choklad och en vanilj. Sen la vi i "after eight" och frusta jordgubbar. vi körde lite blandat , bara jordgubbar i en del och bara after eigth i en del och båda i fyra stycken. smörkräm med citron och strössel på som topping.

Det belv nio jättestora cupcakes!! Jättegoda!

På kvällen sen så blev det bio. "Alice  in wonderland" Jätte bra film, väldigt rolig.

Kommer bild på cupcakes senare...


Fredagen va jag alltså ledig. Städade då. sen blev min tecking klar oxå. Som jag har hållt på med länge..

    ( ursäkta bildkvaliten, men taget med mobilkameran..)

En lolita som sitter på en gravsten och gråter..

På gravstenen är det inristat ..R.I.P my child..

Jag kollade igenom mina teckningar /målningar idag och jag har nu 7 verk alltsom allt. Plus två stora tavlor som jag ska rama in och fotografera. Börjar bli lite stressad och få lite presentations ångest!! Men Maria lungna ner dig det är inte för än 28maj som arbetsproverna ska vara inne, alltså ca 2 månader kvar...


På lördagen började jag ränsa ur min gaderob. packade ner nästan alla vinterkläder eftersom jag trodde vintern va slut nu. Men jag behöll några för säkerhet skull! och tur var väl det för på söndag morgon när jag vaknade så snöade det förfullt...

På lördag eftermiddag va jag o marriell och handlade det sista till ostara som vi ska fira på måndag.

Idag har jag städat det sista och ränat det mesta. Upptäckte även här i veckan att jag hade ett föråd... eller ja jag hade ju sett det förut men inte använt det, glömde totalt bort att det fanns.. Men nu när man släpa ner en massa grejer dit så kunde man gå in i gaderoben utan att trampa på saker!!

Nu har jag nyss svabbat golvet i köket. det nya köksgolvet hämtade vi förrra veckan förhoppningsvis så lägger pappa och karin det nästa helg. kommer med före och efter bilder..

Nu ska jag teckna lite och små plocka det sista.

Sen sängen.

Natti natti..





 
 
Caroline

Caroline

24 mars 2010 02:17

teckningen var jätte fin :)
tänker på dig..

http://metrobloggen.se/ADHDvuxenalder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 11 december 2012 19:17

Hej här har det inte skrivit någonting på ett tag. Det bror på att de är saker som händer i mitt liv just nu som jag inte vill dela med mig av. Jag orkar helt enklet inte blogga. Jag funderar på om jag ska skaffa en ny blogg?? Men inte just n...

Av Maria - 19 november 2012 17:50

Jag har inte skrivit någonting på en vecka för att förra veckan va en skitvecka! Det ända som var bra var att syrran kom över och att p kom över så vi lagade mat o såg på film. Jag hade jättemycket ångest varje morgon och kom bara iväg två dagar ...

Av Maria - 12 november 2012 20:47

När man va liten längtade man efter att bli stor, att verkligen bli något. När man blev stor blev man inget...   då belv man arbetslös... INGETING GICK SOM MAN TÄNKT SIG...! VARFÖR?? Om man inte blev något, och inte längre har ett hopp läng...

Av Maria - 4 november 2012 17:29

Jag har en ovana att sätta upp allt för höga mål. Men nu känndes det som jag inte hade några mål alls. Små mål är inte fel. Jag har varit till blos (borlänge läs och skriv) och gjort några tester och jag behöver träna upp min läshastighet och sta...

Av Maria - 1 november 2012 19:43

Nu blir det ett inlägg om förra helgen och denna veckan. Denna vecka har jag mest varit deppig känns det som ,idag va den dagen som jag känt mig mera glad. Och idag känner jag oxå så att imorn vill jag gå till praktiken!  Jag får göra det jag tyc...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards