blackwings

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Maria - 8 april 2010 12:09

På skärtrosdagen åkte jag, mamma och syrran till upp till söderhamn för att hälsa på lite släkt. Hemma hos morfar var det fortfarande mcyket snö , men det hade smält undan ordentligt från förra gången.

Under fredag handlade vi, kollade på talang och åt våfflor.

På lördagen bar det iväg till långvind där vi träffade mina kusiner och kusinbarn.

De hade blivit så stora , lilla hanna som nu är två år hade jag inte träffat sen hon va ett halv år. Och lilla Linus lika så.

men minst va ändå lilla Ida som fyllde en månad den 5 april.

En liten gullunge med små små händer och fötter..

Lite presenter blev det till dessa småttingar. Som jag berättade under förra inlägget så gjorde jag ettt stort kort till Ida.

   

Hanna fick en liten bäbisdocka och Linus fick en boll. Sen blev det påsklunch, med glass till efterätt och bus hela eftermiddagen!

I långvind var det jätte mycket snö. man såg ingen vår där inte..

Hanna och linus grävde i snön med hink och spade, även fast det va mycket snö så va det ganska varmt så jag följde med ut i min tunna vita kjol och knästrumpor!

Massa godis blev dset oxå denna helg,mest choklad ägg hade vi köpt.

jag fick även höra på tv att vi sverige äter mest godis i hela väldern!! Vi äter ca 1000 ton på ett år,!

Ursch , därför så bestämde jag att jag bara ska äta godis på helgerna.. (försöka iaf..)


på´Måndagen åkte vi hem. och jag har haft påsklov dennaq vecka eftersom det inte är så mycket barn på dagis under påsken.

Nu ska jag ta lite och äta snart kommer Nina..'!



Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards