blackwings

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Maria - 29 juni 2010 17:23

Idag var com hem här och drog nya kablar genom väggen.

Det hela gick på ca 15min...

De var flera veck på kabeln hos killen ovanför , en stor skarv och den delen som satt på vinden var inte så fin. Men nu är det hela fixat. I lite mera än ett år har jag haft problem med internet och tvbilden. Teknickerna har varit här flera gånger men har aldrig kommit på vad grund felet var. Nu hoppas jag att jag slipper flera besök av dem , för de har kostat mig både jobb och fritid.


Storstädning här i lägenheten. Förra gången när jag skulle dammsuga bakom den bruna byrån så gick den mitt i tu...krash! Men det var en gammal byrå som hade stått nere i öregrund några 10år innan den flyttade till mig. Igår blev det därför rensade av alla kläder. En massa trasigt slängdes och försmå kläder ska säljas på secondhand. Nu ligger alla underkläder i en stor låda på golvet, den var jag tvungen att täcka med en stor soppåse förkatterna sov i de utdragna lådorna i byron natten till måndagen innan jag hann fixa allt.  

Men nu blev det mera luft i hallen . Ska fixa lådor med lock som tillfällig byrå.

Nu ska jag flytta ner lådorna och byrån i källaren där de får stå tills vi kan åka till tippen med dem.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Ovido - Quiz & Flashcards