blackwings

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Maria - 22 juli 2010 20:33

Här kommer en liten hälsning från norrala upp i söderhamn!

Igentligen brukar vi inte ha tillgång till dator här men syrran tog med sin med mobilt bredband för att kunna plugga till skolan. Då passa jag på att låna datorn.


när vi ränsa upp lite i röran hos morfar hittade jag en liten tup i plåt som man kunde trycka ut mönster till kakor med. Den ärr nog från när mormor levde..

Jga har tänkte efter ett tag och fick faktiskt detta förslag av nina. Varför inte utbilda sig till konditor?

Jag har altid älskat att baka och göra dekoratyioner till tårtor. Jag och ninis fundera på att starta eget cafe  .. (inte i borlänge dock.. nä flyttar nog så snart jag bara kan...)

Nä men om man utbilda sig till konditor så får jag ju leva ut min kreativitet även på jobbet. Det vekar som ett kul jobb!!

Någon som vet vart man kan utbildav sig till de?

Vet att de finns ett sånt gymnasium i borlänge men finss de vux utbildning oxå?

Det känns som om jag är klar med fornby, får gå kurser om tecking och inredning på fritiden. Ska fortfarande söka till inredningsutbildningarna i vår den drömmen lever kvar... men det ju alltid bra med flera utbildningar.



Här hos morfar är det mysigt..

vi harf badat och hälsat på släkten. Loppmarkand och stor 60-årsfest kvar..

Kommer hem på söndag och sover .. men på måndag åker vi till öregrund så får se när jag ¨kommer hem, när man kommer hem väntar en kjol på en:) jippi!

ses senare!

tjena mors!






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards