blackwings

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Maria - 16 januari 2012 21:39

Jag har inte bloggat på länge. Har liksom inte bara blivit av. Ska börja med och berätta vad vi håller på med i skolan just nu.

Arbetsproverna för HDK (högskolan för desgin och konsthantverk). 

uppgiften lyder:

Skissa upp tre situationer där desgin har betydelse .

Välj en stiuation som  du visar på tre atenativ som förändrar situtationen.


Min första situation är  "ADHD i skolan" eftersom jag själv har den diagnosen så är det jätte intressant med de ämnet. Jag har gjort en interejuv med en liten specialgrupp med barn med olika svårigheter. sen har jag hittat en massa fakta på internet och nu ska jag försöka hitta tre lösningar på det här problemmet med desgin.

Det är inte de lättaste. Jag har börjat göra skiljeväggar i skummgummi.

Sen ska jag skissa upp två situationer till som jag inte ska göra en lösning på.


Det har varit lite deppigt nu på sista tiden. kan väl säga att jag inte riktigt tagit hand om mig själv. Men nu ska det bli ändring på det!

Har helt och hållet slutat med godis nu! tagit bort mera kolhydrater och laggt till mera grönsaker .Var med  på ett yoga pass idag, ritigt skönt. en utmaning för mig oxå att göra det i grupp, tycker det är lite jobbigt när man är flera, för det tar lite längre tid för mig att hänga med i alla rörelser.. men men jag ska stå på mig! Imorgon blir det core och kanske step up!

Nu ska jag prata lite med min fina pojkvän  

Ha det gött!! 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Ovido - Quiz & Flashcards