blackwings

Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 30 mars 2011 20:11

Hej, ja jag vet, blir bara en gång i veckan jag skriver.

Men det händer inte så mycket, om ni inte vill läsa om min ständiga humörsvängningar, min dåliga ekonomi så....

På cozmoz är det tyvärr ganska tråkigt..visst jag lär mig saker men det händer liksom ingenting.. Jag saknar gemenskapen som finns när man går i en klass. Som det var på fornby! saknar den tiden!!

Jag vill ha flera utmaningar!!


Fast redan nu imorn så händer det något roligt!

"Miss Li" kommer till Borlänge Cozmoz och jag ska filma där!!

Det ska bli kul   Första gången jag ska få filma en "känd" artist!!

Det kommer självklart att ligga ute på cozmoz facebook, sen och även här på bloggen. Kanske youtube. oxå!

Hittde en bakglogg idag!     http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se

Jag älskar att baka, fast de e lite svårt, men det är KUL och det är ju det som är vikigast och det blir GOTT det jag gör!!


ska iväg på en liten resa i helgen , om ni vill veta vart så får nikolla in min blogg på måndag!

Nu är jag trött, dags att sova! 

   


Bloppis-annons
Av Maria - 23 mars 2011 21:28

Jag säljer lite kläder billigt .

Allt för 50kr. Frakt 50kr!

Allt i mycket bra skick!

    

byxor stl.38, köpta för ca 1år sedan men bara använda ett fåtal gånger.

Linne som du knyter i nacken. stl.M , beganat men mycket bra skick!

   

Jeansjacka liten medium. Några år gammal, mycket fint skick! 

 

  


Klicka på bilden för att se den större!


Kläder & Skor, Säljes - Borlänge (Dalarnas län)
Pris:    50:-
 
Av Maria - 23 mars 2011 21:08

läs denna artikel först: http://resenyheter.msn.se/nyheter/sov-som-harry-potter-i-nytt-londonhotell-4662/


wow säger jag bara! det skulle vara jätte coolt!

Måste besöka det nån gång iframtiden!!

Vad tycker du? skulle du vilja bo på det hotellet?

Det är väl säkrt svin dyrt.. Men det kanske är värt det?


Av Maria - 11 mars 2011 10:57

Nu är den , klar!

här kommer lite små klipp från Rencon!

Finns även på facebook -cozmoz och under min profil.

Titta och komentera gärna. 


http://www.dailymotion.com/video/xhibz1_japankonvent_lifestyle

Av Maria - 10 mars 2011 15:26

Jag har precis läst klart boken " Känn pulsen slå av Berny Pålsson. Aldrig har jag beröts så mycket av en bok. Aldrig har jag kännt igen mig så mycket som i denna bok. Vi kämpade båda oss igenom ett liv och kämpar fortfarande. Berny växte upp i en familj med missbruk. Jag växte upp i ett liv som mobboffer. Vi har kämpat med alla dessa medciner, de ni kallar "lyckopiller". Vi har överlevt deprisoner, långa som korta.

Du blev frisk, det hoppas jag oxå att jag ska bli en dag.

Jag vill skriva så mycket gott om denna bok men jag finner inte ord.

Jag reckomenderar denna bok och den första boken "vingklippt ängel" till er som lever med psykiska besvär och till alla er andra som vet att livet är en evig kamp.  Denna bok ger mig strykan att fortsätta leva. jag är solt att jag har kommit så här långt, att jag har orkat kämpa mig igenom allt de hemska.


Det har varit tomt på sidor här i bolggen ett tag. åtminstånde om mina dagar då jag mått dåligt. Men jag vill inte ge era den börda jag har gått igenom, jag tror inte att ni orkar läsa inlägg då jag bara klagar över hur dåligt jag mår . 

´Men jag mår tyvärr dåligt fortfarande. Jag har fått en läkartid nu, till öppenvårds psyk. Förhoppningsvis kan jag börja vandra på min väg till ett friskt liv snart. 


Jag länkar till Bernys hemsida www.bernyblue.com

och till hennes bok http://www.bokus.com/cgi-bin/product_search.cgi?search_word=Berny+P%E5lsson&language=Svenska&ac_used=yes

Läs!!!!!!!!!

/ blackwings

/Maria


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards