blackwings

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

Praktik

Av Maria - 22 oktober 2012 18:09

Vet inte varför jag va så deppig igår, men det är bättre nu. Idag gick jag hem från praktiken som började förra veckan. Just nu så har jag praktik på "Ta till vara" här i borlänge. Då är jag inne i måleriverkstaden. Just nu håller vi på att måla saker inför julförsäljning.Vi får ta saker och göra om dem, måla om dem om vi har  några ideer.

Förra veckan så börjde jag med en ljuskona som blev julröd. den blev jag klar med idag.

   kommer att se lite bättre ut med vita starinljus. Men blev ändå ganska nöjd med den.

Imorgon är det tänkt att jag ska träna, ska försöka komma igång redan kl.8.00 Då måste jag stiga upp kl.7 men det ska jag fixa.

Parktiken börjar ju egentilgen kl.7.30 , bara tillfällit jag börjar kl.10 . Började förra veckan med 4 timmar varje dag. Så ökar jag med en timme par vecka tills vi kommit upp i 8 timmar.

Jag söker jobnb medans oxå men har inte så höga krav på mig och det är skönt.


Tänkte tillsist tipsa om en intressant artikel från sidan Min planet. Jag har själv inga barn men jag tyckte att den här artiken var intressant. Den handlar om att just lekrummet/barnrummet kan vara det giftagaste rummet i hemmet. Den tog upp en hel del saker man kan tänka ¨på. Läs gärna: http://www.minplanet.se/aktuellt/2526-sanera-barnrummet-fran-kemikalier?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Minplanetokt-nov+2012

Jag har sakffat twitter nu oxå. Så nu kan ni hitta mig på både facebook och twitter!

Nu ska jag ta och laga lite mat! Vi hörs!

 
 
Tika

Tika

23 oktober 2012 13:04

Känner igen det där upp- och ner humöret. I ena stunden jättedeppig, i nästa har man ingen aning om varför och är glad igen. Det är jobbigt, men glad att höra att du mår bättre igen!
Låter som en rolig praktikplats, och bra att du har något att göra :-)

Kram, kram!

http://tikansskriverier.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 11 december 2012 19:17

Hej här har det inte skrivit någonting på ett tag. Det bror på att de är saker som händer i mitt liv just nu som jag inte vill dela med mig av. Jag orkar helt enklet inte blogga. Jag funderar på om jag ska skaffa en ny blogg?? Men inte just n...

Av Maria - 19 november 2012 17:50

Jag har inte skrivit någonting på en vecka för att förra veckan va en skitvecka! Det ända som var bra var att syrran kom över och att p kom över så vi lagade mat o såg på film. Jag hade jättemycket ångest varje morgon och kom bara iväg två dagar ...

Av Maria - 12 november 2012 20:47

När man va liten längtade man efter att bli stor, att verkligen bli något. När man blev stor blev man inget...   då belv man arbetslös... INGETING GICK SOM MAN TÄNKT SIG...! VARFÖR?? Om man inte blev något, och inte längre har ett hopp läng...

Av Maria - 4 november 2012 17:29

Jag har en ovana att sätta upp allt för höga mål. Men nu känndes det som jag inte hade några mål alls. Små mål är inte fel. Jag har varit till blos (borlänge läs och skriv) och gjort några tester och jag behöver träna upp min läshastighet och sta...

Av Maria - 1 november 2012 19:43

Nu blir det ett inlägg om förra helgen och denna veckan. Denna vecka har jag mest varit deppig känns det som ,idag va den dagen som jag känt mig mera glad. Och idag känner jag oxå så att imorn vill jag gå till praktiken!  Jag får göra det jag tyc...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards