blackwings

Alla inlägg under juni 2011

Av Maria - 29 juni 2011 21:20

Denna midsommaren var en av dem bästa, fast jag minns inte vad jag gjorde förra midsommaren?!- inte för att jag va full.. men ändå, tror vi var i öregrund med familjen!


Denna midsommaren tillbringades med älsklingen min Per,Marriell och German.

Vi var i aspeboda vid en fin liten sjö ute i skogen. På midsommaraftonen så grillade vi och kollade på den fina utsikten över sjön.

   

Det var jättemysigt. Vi campade som sagt mitt ute i skogen, det var jätte lungt där och vi hade vårt ställe alldeles för oss själva!

 

Midsommarnatten var därimot jätte kall och desutom så var våran luftmadrass trasig. jag hade på mig flera lager med kläder men jag frös ändå.  vårat tält saknade desutom rengn skydd men det hade vi löst på detta fina sett...

  vi satte upp en regnponch över lite av taket. men som tur va så rengnde det inte. På lörda morgon fick vi låna Germans och marriells tält och sov där några timmar medans de var och hndlade en pressäning.

Marre och hjälper oss att sätta upp den på vårat tält!

   och de va tur att de hittade en prässäning för på lödragnatt så regnade det som aldrig förr! fast de gjorde ingenting för jag och pär hade myspys i tältet    hihi!!

    på söndagen när vi skulle åka hem blev det jättevarmt såklart! men vi hade en trevlig helg ändå trorts att de va så kallt. Det var en toppen midsommar!

Nu ska jag sova, ha det bäst!

Av Maria - 17 juni 2011 17:35


Tänkte medela att det finns en Tv+ DvD-spelare till salu hemma hos mig!

Eftersom jag ska flytta så behöver jag bli av med lite saker. Jag tittar inte så mycket på tv och utan mest på film. Och film kollar jag bara på datorn för de mesta.

Så därför säljer jag nu den!


Tven är några år gammal men i mycket gott skick!

Märket är Samsung

Den är ca 57cm bred och  44,5cm lång.

Skärmen är ca 20 tum.

Till Tven medföljer en fjärkontroll. och div. kablar..

TVen säljer jag för 600kr (priset kan diskuteras)


DvD-spelaren är i gott skick (nårga små repor finns på utsidan men det är ingenting som påverkar dens funktion).

Märket på den är panasonic

det är en mycket enkel dvdspelare som endast går att spela upp dvdfilmer i.

Den har ingen inspelnings funktion eller utag för usb.

Till dvdspelaren medföljer oxå en fjärkontroll.

DvDspelaren säljer jag för 500kr!


Vill ni ha dem båda så blir det alltså 1100kr.

Tv+ DVDspelare hämtas hemma hos mig. Jag bor i Borlänge.

Är ni intresserade så skriv en komentar eller maila mig på gnottan_86@hotmail.com

så får ni adressen då och telefonnummer.

Kommer även lägga ut dessa anser på blocket och tradera! 


När allt är sålt så kommer jag att ta bort detta inlägg!






Av Maria - 14 juni 2011 21:20

 i Helgen var vi hemma hos min pojkvän Per. han bor i Bromma, i en mysig liten tvåa.

På ferdagen var vi och marre och kollade när Germans band hade spelning!

hans band spelar Deth metal, det är väl inte rigikgt min musik smak men det var en skön speling ändå. De hade snyggt smink och fejk blod som rann om dem och de va coolt!

på natten åkte vi hem till Per.han hade en jättefin ljus tvåa. På lördagen var vi ute och gick i några timmar. Vi gick runt en stor fin damm och ner till bromma köpcentrum .

    

 På köpcentrumet åt vi mat lax och potais! På kvällen hade vi filmkväll hemma hos mariell! Detvar en jätterolig och mysig helg!

Jag sakanr per redan! det känns jätte jobbigt att vi bor så långt ifrån varndra, men jag överlever..

Nu ska jag sova. ses!   <--Jag och per


Av Maria - 8 juni 2011 20:04

Nu ska jag börja blogga igen  

För ungifär en månad sen så började det hända saker igen. 

Den 15maj tror jag det va, kom det ett brev med posten. där stod det att jag hade kommit in på inredniungslinjen i hällefors!!!

Du kan inte gissa hur glad jag blev!!

Vi bestämde att jag skulle hyra ut lägenheten i borlänge ifall jag kommer till baka efter året på hällefros. Fast jag tror inte att jag kommer tillbaka. Efter hällefors så ska jag förhoppningsvis fortsätta till en annan skola kanske konstfack.

Jag börjar i skolan den 24 augusti så flyttar antagligen helgen innan.

det ska bli så spännade!!


En anann rolig sak som har hänt är att jag har träffat en underbar kille som jag nu har bivit tillsammans med  .

Så mitt liv har nog gjort en riktig omväning åt det rätta hållet den här gången!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Bloggar jag följer..

Inredningsbloggar

Utbildningar iom inredning och konst

lnkjuice

www.lnkjuice.com/activate/cf0ca239e1c9c1e3577010a89d70dc94

www.lnkjuice.com


Skapa flashcards